Τρέξιμο! Μήπως είναι ώρα να ξεκινήσεις?

KSΞN

Φιλιά TS!
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Το τρέξιμο είναι μία από τις καλύτερες καθημερινές ασκήσεις για το σώμα. Όταν γίνεται προσεκτικά και χωρίς υπερβολές μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό, όπως επίσης μπορεί να γίνει και μία από τις αγαπημένες σου συνήθειες.

Δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα για να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με το τρέξιμο. Φόρμες και συγκεκριμένα παπούτσια για τρέξιμο ώστε να αντέχουν τους κραδασμούς. Και μην ξεχνάς να έχεις μαζί σου πάντα νερό.

Ποια είναι όμως ονομαστικά τα οφέλη που μας προσφέρει το τρέξιμο?

  • ΔΙΑΘΕΣΗ
    Αν έχεις θέματα με την διάθεση σου, το τρέξιμο σε γεμίζει με όρεξη και ευφορία. Σε αυτό οφείλονται οι ενδορφίνες (ορμόνες της χαράς) που απελευθερώνει το σώμα σου κατά την άσκηση και σε κάνουν να νιώθεις πιο χαρούμενος. Επίσης, την διάθεση μπορεί να στην ανεβάσει και η επαφή που θα έχεις με τον έξω χώρο. Η επαφή με την φύση και τον καθαρό αέρα είναι ένας βασικός παράγοντας της διάθεσης.
  • ΚΑΡΔΙΑ
    Το τρέξιμο επίσης βοηθάει στο να αυξήσεις την αντοχή σου και παράλληλα βελτιώνει την κατάσταση της καρδιάς. Επειδή θεωρείται ως αερόβια άσκηση, ακόμα και το γρήγορο περπάτημα προλαμβάνει καρδιακές παθήσεις. Πρόσεχε όμως, γιατί το υπερβολικό τρέξιμο θα φέρει ανεπιθύμητα αποτελέσματα ή ακόμα κι αν έχεις ιστορικό με καρδιακές παθήσεις θα πρέπει να συμβουλευτείς σίγουρα τον γιατρό σου.
  • ΘΕΡΜΙΔΕΣ
    Αν θες να χάσεις κιλά, μόνο το τρέξιμο δεν βοηθάει. Για μια αποτελεσματική απώλεια βάρους χρειάζεται ένα σύνολο πραγμάτων όπως διατροφή, άσκηση, νερό κλπ. Ισχύει όμως πως με το τρέξιμο καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις στο σταθερό περπάτημα. Για παράδειγμα ένα καθημερινό τρέξιμο μιας ώρας βοηθάει σημαντικά στην μείωση κιλών καθώς ταυτόχρονα αυξάνει και τον ρυθμό μεταβολισμού.
  • ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
    Το τρέξιμο γυμνάζει το σώμα και συγκεκριμένα τα σημεία όπου οι μύες βρίσκονται σε κίνηση, για παράδειγμα τα πόδια και τα χέρια. Δυναμώνει όμως και τους πιο κρυμμένους μύες όπως τους κοιλιακούς, καθώς και τους μύες της λεκάνης που την κρατάνε σταθερή κατά την διάρκεια της άσκησης. Αν εμπλουτίσεις τις ώρες σου και με δυο άλλες ασκήσεις σίγουρα θα δεις τρομερά αποτελέσματα από τον πρώτο κιόλας μήνα.
  • ΑΓΧΟΣ
    Να ξέρεις πως με το τρέξιμο, λόγω της ενέργειας που καταναλώνεις, αποβάλλεις το άγχος. Λειτουργεί ως αντικαταθλιπτικό. Σε άτομα που περνάνε κατάθλιψη το τρέξιμο είναι απαραίτητο. Να ξέρεις πως κάθε φορά που θα τρέχεις, ο εγκέφαλός σου συγκεντρώνει περισσότερη σεροτονίνη (ορμόνη για τον έλεγχο της διάθεσης και της συνείδησης).
  • ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
    Με το τρέξιμο θα βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση και επιτέλους δεν θα είσαι επιρρεπής στα συχνά κρυολογήματα. Βοηθάει το ανοσοποιητικό σου να αποφεύγει τις ιώσεις διότι κάθε είδους άσκηση είναι ικανή να μειώσει τον κίνδυνο μόλυνσης.
  • ΥΠΝΟΣ
    Έχεις πρόβλημα με τον ύπνο? Με το τρέξιμο σίγουρα θα βελτιώσεις τις αϋπνίες σου, διότι η σωματική κούραση που θα σου προκαλέσει, συνδέεται με την καλύτερη ποιότητα του ύπνου. Προτίμησε ο τρέξιμο αργά το απόγευμα. Μην σε ανησυχήσει ο ύπνος και η έντονη ανάγκη για ξεκούραση που θα έχεις μετά το τρέξιμο διότι οφείλεται στην καλύτερη αποκατάσταση των μυών
  • ΣΕΞ
    Έρευνες έχουν δείξει πως γυναίκες που έτρεχαν καθημερινά για μισή ώρα, είτε έξω στη φύση, είτε σε διάδρομο, είχαν περισσότερη όρεξη στις ερωτικές επαφές τους.

Αγόρασε τα κατάλληλα παπούτσια. Είναι σημαντικό διότι με τα σωστά παπούτσια δεν θα έχεις πόνους μετά το τρέξιμο ούτε θα κουράζεσαι τόσο πολύ.

Από μένα, Φιλιά  TS!
Πρόσφατα